۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴

عزیزی خبرداد:

تخصیص بودجه ۷۰۰ میلیارد تومانی به جمعیت هلال احمر در سال ۹۴

تخصیص بودجه ۷۰۰ میلیارد تومانی به جمعیت هلال احمر در سال ۹۴

بجنورد - رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تخصیص بودجه ۷۰۰ میلیارد تومانی مجلس شورای اسلامی به جمعیت هلال احمر در سال ۹۴ خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا عزیزی صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شیروان گفت: با توجه به فعالیت های مناسب جمعیت هلال احمر کشور در حوزه های مختلف، از سوی مجلس شورای اسلامی ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه در سال ۹۴ به این جمعیت اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: این بودجه برای تجهیز پایگاه های امدادو نجات شهری و همچنین گسترش امدادهوایی در استانهای مختلف تصویب شده تا سرعت امداد رسانی در حوادث مختلف افزایش یابد.

عزیزی در ادامه ضمن بازدید از پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، برپایی ایستگاه های سلامت جهت انجام تست قند خون، کنترل فشار خون و نصب خیمه های نماز و برپایی نماز جماعت و برپایی  فضاهای دوستدار کودک برنامه های فرهنگی اجرا شده در طرح های نوروزی را مطلوب خواند.

وی از حضور جوانان جمعیت هلال احمر و ارائه نکات ایمنی لازم به مسافرین از جمله توصیه های امدادی، آموزش کمک های ‌اولیه، انتقال پیام های ایمنی و ترافیکی و آشنایی مسافرین با نقاط گردشگری استان تشکر و قدردانی و سفری خوش را برای مسافران و زائران آستان قدس رضوی آرزو کرد.

عزیزی همچنین از پایگاه امداد ونجات بین شهری سیساب بازدید واز زحمات امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر که برای آسودگی مسافرین در پایگاه های امدادی حاضر شده اند تقدیر کرد.

کد خبر 2524148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha